2010年4月13日星期二

是日收穫~~

識我既人都知最近我忙公司搬野啦,不過忙還忙,FREE GIFT都要繼續拎~~
第一樣係DOVE FACEBOOK登記既,我唔知係咪SUMBIT O左2次,所以有2張COUPON可以拎啦,而且中環就有得拎,O岩晒我..
DOVE BEAUTY MOISTURE SHOWER MILK 750ML X 2
第二樣係之前JOIN SHE.COM既SOFINA試用活動,我準時交SHARING同FORM,所以有呢份GIFT拎番,但要去佢OFFICE拎,今日去開金鐘就順便攞埋...
SOFINA WHITENING MASK一盒...
第三樣係ELLE.COM搞既試用,拎O左個LANCOME防晒SAMPLE再寫COMMENTS,寫得最好20名就有機會可以有貨SIZE一枝啦...
LANCOME UV EXPERT SPF50/PA+++...

沒有留言 :

發佈留言