2010年4月28日星期三

是日收穫: 美甲用品+EL化妝班+DOVE

最近好攰都冇精神同時間出去SHOPPING,不過而家真係唔使出門,上網JOIN團購已經可以買野....
上星期見YANYAN出預告會團購淘寶美甲野,第2日即刻準時去落ORDER,一個星期到已經收到所有野啦...
畫花筆一SET10枝..
仲有D珠片,銀珠,閃石銀線咁..唔買咁多啦,因為我本身D指甲又唔係長...
再黎係托KANIX訂既指甲油同風機...
冇錯,我本身已經有一部,不過唔係呢隻,但一部係唔夠既,兩對手當然要一齊用先夠快O架嘛,所以買多部...
指甲油就買O左2SETS MINI SET,OPI同COLOR CLUB,仲有枝BASE..
仲有今晚去既ESTEE LAUDER化妝班..
佢原本係要比$150先可以去,上完就會比番$150你當CASH買COSMETICS,不過因為我識人有OFFER,係唔使錢O架,我仲帶埋KAWAJU去添...
雖然我係唔使比錢,但GIFT一樣有,COUPON都係..HOHOHO....諗下換咩先...
最後係DOVE..
心水清既BLOGGERS都有發現我之前唔係已經收到2張啦咩,仲拎埋添...但...我又用過阿媽個名SUBMIT,竟然又比多張我BOR,即係前後拎O左3枝,YEAH~~~

P.S. 唔知大家有冇興趣想睇我O個2 SETS MINI NAIL POLISH既試色呢???有我就出,冇就算啦....

沒有留言 :

發佈留言