2010年4月15日星期四

KONAD印甲第十九回--斯文甲

平時太鐘意用SHARP同深色既甲油啦,因為加埋KONAD印版D圖案會好鮮明,不過搽得多呢D色其實唔多唔少,指甲都會易黃O左,所以今次一轉就嘗試O左斯文款...
主角係偏啡肉色既SASATINNIE甲油,仲有M77印版...
隻色就咁搽已經好靚~~
我搽O左2層已經好實色~~
印白色都幾SHARP~~
D圖我自己配黎配去,有D求其...
而家D指甲冇之前咁短,整斯文款都仲OK...
我都係因為個羽毛圖案先入呢塊版咋..
整完家姐同朋友都話靚,我覺得係因為呢D款佢地鐘意,唔係因為我整我好,AHHAH...

沒有留言 :

發佈留言