2010年3月23日星期二

SOFINA WORKSHOP: 美白同時都要防曬~~~

上星期真係忙到不可開交,正在PACK野PACK到死死下既時候,收到SHE.COM打黎話抽中O左SOFINA春夏美白防曬WORKSHOP,真係開心到彈起呀!!!!我係第一次中SOFINA既WORKSHOP咋,LUCKY~~~~~
當日行程都好FULL,去完之後仲有好多地方要去,所以係JOIN O左早上10:30AM呢班,一早約O左MOCHA同KANIX食埋早餐先上去,仲留O左個位比BABY_YEE,成朝我仲同好多BLOGGERS相認添,真係好開心!!!!
WORKSHOP一入門口已經擺晒今次既主角: 美白 & 防曬產品,仲有新出BASE & 2-WAY CAKE...
一張枱有3個位....
開始之前我地每個人都要做SKIN TEST..
枱面有成SET SKINCARE..
由左至由係DAY PROTECTOR I,II,III,IV..
I係最爽,IV係最潤既...
用O左佢可以代替埋DAY CREAM O架啦,好方便..
關根智子小姐講解SOFINA產品既使用方法同護膚知識...
中途仲有敷美白MASK添,佢係上下2層O架,好貼面...
PRIMAVISTA新出既BASE,係唔會同油脂混和,控油效果好勁!!!
完O左每人都有1SET 8枝既產品,我係用II號既..
仲有都係花王出既產品 SAMPLES..
其實佢今次送既樣樣產品我都好鐘意,不過最推介既係呢2款:
SOFINA 活氧碳酸潔面泡沫
我會用大約呢個份量,D泡真係超CREAMY..
佢係O係朝早使用,搽O左上面就係咁O架啦...
等1分鐘再輕輕按摩就可以過水..
左: 使用前
右: 使用後
我覺得用O左係白淨一D,而且真係超SMOOTH..
除O左呢個, 新出既WHITENING STICK都係我至愛....
SOFINA WHITENING STICK..
上完今次WORKSHOP我先知,原來枝STICK除O左就咁搽上面之外,仲有第2個方法用..
就係用棉花棒刮多D出黎...
厚D咁半敷半搽O係斑同印上面,STAFF話咁樣效果會仲快...
未去WORKSHOP之前已經用緊啦,用O左唔夠3個星期已經少O左咁多,可想而知我幾鐘意呢,佢去印去斑的確係幾掂...
最後多謝SHE.COM同SOFINA抽中我參與今次WORKSHOP~~~
SOFINA WEBSITE:

沒有留言 :

發佈留言