2010年3月29日星期一

假睫毛教學~~~

本身冇諗過出假睫毛教學O架,因為而家好多人都識貼啦,不過擒日有位SIS問我可唔可以出,見今日有時間就出埋囉,希望大家覺得有用啦...
素眼好腫O架,而且雙眼皮位冇咁深...
首先用O左PENCIL EYELINER打O左個底先,我有畫埋2/3下眼線既習慣,而且係用啡銅色又會貼假毛,所以畫粗少少都OK...
今次示範用公主李交叉7黑...
佢本身好長下,一定要CUT長度,你有冇見佢既睫毛一邊短D一邊長D,好明顯短係眼頭位,長係眼尾啦,所以我CUT一定係CUT眼尾,咁樣會自然好多..
CUT完輕放上真睫毛上面度下O岩唔O岩長度,唔O岩就再CUT過,O岩就可以用啦..
我至愛用既膠水..
膠水我係由中間開始向2邊搽,咁樣眼頭眼尾位就會多D膠水,因為呢2 PARTS最易甩,落多少少就安全D..
等大約30秒,之後拗下個弧度先...
再輕放上真睫毛上面,首先貼實中間個位...
再貼實眼尾...
最後係眼頭...
之後再按實佢5-10秒,呢個時候其實D膠水都冇咩白色O架啦...
貼好O左啦...
再用黑色LIQUID EYELINER沿假睫毛邊畫,如果有膠水白色就填下佢,仲有眼頭位都要畫到係連住D假毛,唔係會好奇怪...
再用睫毛夾夾下去..
搽少少MASCARA O係真毛度,即係搽假毛長度一半就差唔多,因為你搽到假毛尾,就真係太..
再用電睫毛器輕輕燙下,等真毛假毛更貼,但溫度唔好咁熱,暖暖地就OK...
P.S. 不過要注意唔係隻隻假毛都可以受熱,我呢D款既EYELASH硬身少少就一定冇問題,有D好幼又好軟既唔一定OK...
側邊睇都好自然...
下面望上去都冇問題,...
完成....

平時我多數都係咁化對眼,一D E/S都唔使落,已經好自然又大O架啦,
有興趣你地都試下啦...

沒有留言 :

發佈留言