2010年3月13日星期六

用後感: LOREAL RENEWAL LASH SERUM

O係農曆新年前收到HK COSME寄黎既LOREAL LASH SERUM,真係勁開心,因為本身好想試,而且聽聞佢新出O個時賣斷市添喎!!
已經用O左有1個月既時間,等我話比大家知佢WORK唔WORK啦...
LOREAL RENEWAL LASH SERUM
美睫醒煥增生精華 $129
結合「髮質護理」和「彩妝科技」兩大科研部門攜手研製出一支不但能減少睫毛脫落,更有助刺激及鞏固睫毛生長的美睫醒煥增生精華。嶄新的醒煥增生精華為睫毛注滿精華和營養,顯著減少脫落及破格提升睫毛質素,達至更濃密、纖長、強韌的睫毛效果 !
\
包裝盒底有圖教點搽,不過係全日文,好在我搵到個VIDEO有教:
彎型刷頭...
STEP1: 打直搽,順便可以搽埋睫毛根部,同時按摩..
STEP2:好似平時搽MASCARA咁,掃均D EYELASH...
使用方法: 早晚各搽一次,晚上可搽得稍多一D..
使用次數: 60次 (30日)
左: 未用之用
右: 使用2星期之後
用O左1個月之後..
後記:
EYELASH既SERUM係透明既,所以搽O左都唔會影響日常化妝,只要搽完等1-2分鐘就OK,而且佢性質溫和,搽得咁近眼都唔會覺得刺激唔舒服,可放心使用..
本身我D EYELASH都幾短又疏,用O左1個月之後雖然唔係話效果好勁,不過真係明顯係覺得長O左,亦都濃密O左少少,我自己已經好滿意啦,而家用O左1個月只係用O左1/4到,仲有幾個月可以用,1枝只係$129都幾抵試O架..

沒有留言 :

發佈留言