2010年3月27日星期六

幫我KEEP FIT既好野~~~

有冇睇前幾日我出既REEBOK POST先??咁有冇比我勾起條癮??HAHAHA..唔止你地好期待,我自己都好興奮呀!!!因為一日未見真身一日都未知係試咩款式...
到O左今日終於等到可以去拎啦.....
登登登登............
係咩樣呢..???
好啦,開黎睇過先...
WAH!!!!!!!超靚仔呀~~~~~~~~~
冇諗過係我至愛既紫色...
仲有銀色...
好CYBER又好FASHIONABLE..
側面照...
因為係KEEP FIT既鞋,佢下面加O左 2個氣囊,所以有一定既厚度...
就係呢2個啦..
著O左上去個感覺幾得意,不過我仲未著過出街呀...
試完個效果會再SHARE....
記得收睇喎!!!

沒有留言 :

發佈留言