2010年3月6日星期六

玩甲同樂日

自從上O左KONAD癮之後,就識O左唔少都係鐘意玩甲既BLOGGERS,今日BEAR約O左我,ELYSE,MNWL,BONBON同FUTOI幾位BLOGGERS一齊去佢屋企玩甲呀,真係未出發先興奮...
成枱都係整甲既野,好多甲油呀,最勁係BONBON...
但BEAR好多工具呀...
佢連甲油個指甲版都有,好搞笑(之後比MNWL同佢油晒LU)...
我地開始O個時係咁傾計同試色,搞O左好耐先正式開波,我有教ELYSE用SPONGE整漸變,之後佢自己整晒D甲,佢整得好靚呀,甲又夠長,有興趣等佢開POST睇啦...
不過我好眼瞓,甲又短喎,所以整得好求其,仲畫得好樣衰下,去圖先...
慘不忍道,我會盡快抹O左佢O架啦...
之前搭BEAR團購TAOBAO,買O左個指甲風機,梗係順便拎埋啦...
唔大舊又靚仔,桃紅色好靚呀...
仲有買O左枝銀色拉線筆同貪得意試買甲版一塊(我係因為鐘意個櫻桃先買咋)
再拎埋托ELYSE同我入既粉紫同粉綠甲油一枝...
我地玩到天黑先走呀,真係好開心既一日,BEAR好NICE呀,仲有第一次見既BONBON同FUTOI,下次我地要再GATHERING!!!

沒有留言 :

發佈留言