2010年3月5日星期五

ELLE X CLINIQUE美白週記 ROUND 4--最終回

試用已經有一個月時間,進入第四個星期,即係最後一ROUND分享啦...
是次試用產品:
CLINIQUE DERMA WHITE CLINICAL BRIGHTENING ESSENCE 30ML
這款專為亞洲肌膚研製的肌本透白科研亮肌精華素,蘊含嶄新的專利 CL-302 複合劑,再加上維他命C及其他高效亮肌成分,只需四星期即可逆轉肌膚舊有損傷,締造美白肌膚,其卓越功效足以嫓美醫學常用美白成4% Hydroquinone 配方。
 
此外,為了加倍照顧敏感脆弱的肌膚,肌本透白科研亮肌精華素更加入了甘草次酸和黃薑根精華這兩種抗敏成分,有效舒緩及鎮靜皮膚。同時,這精華素更特別加強補濕效能,美白之餘亦同時細心呵護肌膚。
 
美白週記: 第四星期 (26/02--04/03)
 
皮膚性質: 混合性偏乾敏感肌
 
想改善地方: 均勻面部和頸部膚色,淡化啡斑同暗瘡印...
 
呢個星期天氣仍然持續濕熱,不過完全唔影響CLINIQUE BRIGHTENING ESSENCE既美白功效,皮膚變得好通透明亮,本身我膚色都偏白,但使用一個月後,都明顯有分別,係白O左有一個TONE,而且最驚喜係我超級敏感既皮膚,都完全用得到,冇敏感亦都冇過敏反應,所以平時唔敢搽美白產品既面珠位,上面既啡斑都淡晒,真係好開心!!!完全係任何皮膚既人都O岩用.....GOOD!!!
 
比個全樣大家睇下先,不過有化O左少少淡妝,費事嚇親大家嘛!!
 
圓碌碌既面一塊...HEHE...
 
我同其他一共30位BLOGGERS每星期都會UPDATE SHARING O係ELLE.COM.HK,
有興趣可以去睇下:
 

沒有留言 :

發佈留言