2010年3月28日星期日

KONAD印甲第十五回--舊圖新印

有留意我印甲既文章,都大約記得呢個圖早於1月O個時既印甲班已經玩過,不過當時係阿KAT同我印O架,又一直都未買番呢塊版喎!!
最近有團購終於入O左佢啦...
M65既ROSE圖...
上次阿KAT同我印既,當時用O左CHINA GLAZE既紅色甲油...
今次自己印,用O左SR既X'MAS既紅色甲油..
呢隻同CG唔同既紅黎,冇咁閃但暗少少...
我記得之前有人教我,如果印油同甲油都用得比較深,又唔想個圖會比甲油色影響,可以搽完甲油之後,再搽一層TOP先印,今次咁樣個圖真係清楚D...
仲有手指公第一次駁甲,雖然唔係好好,但都OK啦,下次再試....HEHE...

P.S. 唔好奇怪點解我咁快搽抹甩O左個漸變閃石甲,
因為經過擒晚煮餸之後,發覺真係好唔方便,
都係等遲D唔使煮先再整過

沒有留言 :

發佈留言