2010年3月10日星期三

肌之子滿點肌---掂??唔掂??

早前參加O左SASA X FACEBOOK肌之子試食會,臨走每人都有一盒肌之子滿點肌返去試,我咁心急就梗係即刻當晚開始飲啦,一盒十枝已經比我飲晒啦,所以分享下比大家知啦佢究竟掂唔掂先...
肌之子滿點肌 $329/盒
每瓶 (每瓶50ml) Hadatuko (肌之子) 滿点肌海洋膠原蛋白提供10000毫克高濃度、份子極細的海洋膠蛋白,容易被人體吸收,同時針對皮膚結構,注入葡萄醣胺及彈性蛋白,為真皮層建立鎖水網,從根本保持肌膚潤澤和彈性。
配合多重有效美肌成分,除了有助膠原蛋白吸收及合成外,更能防止表皮層的水分流失及防止黑色素沉澱,讓肌膚由內至外有如初生嬰兒般完美。只需 4 星期,就能全面改善以下肌膚問題:
  • 肌膚乾燥缺水
  • 肌膚鬆弛
  • 膚色暗啞
  • 膚色不均勻、色斑
  • 乾紋、皺紋
  • 毛孔粗大
    使用方法:
    每天一瓶 (建議晚上飲用),持續飲用4-12星期,便可見效。
    一般來說孕婦亦可服用,但建議服用前先徵詢醫生或專業人士意見。
    成分中的膠原蛋白及蝦青素分別由魚類及蝦蟹提煉而成,如皮膚致敏原為海鮮,敬請勿用。
一盒十枝,每日一枝就OK..
樽裝好方便....
倒出黎係黃黃地色既,味道酸酸甜甜,就咁飲就濃縮D..
加O左水就淡味好多,如果覺得就咁飲濃O左D就可以加水OR加落其他飲品度...
飲用時間: 10天 (每日一枝)
去試食會既時候,我即場問O左STAFF幾時飲佢最好,佢地教我夜晚飲最好,因為之後瞓覺係皮膚修復既最好時間,所以我都係夜晚飲既..
飲用之前我皮膚係好乾又易出粒粒,仲有甩皮既情況,飲完十枝之後,覺得甩皮既情況改善得最明顯,而且皮膚的確係冇咁乾,上粉時就最感受得到,至於去斑同皮膚彈性好O左就唔太覺啦,始終都只係飲O左10日ONLY,不過佢有成10,000MG膠原蛋白,真係比市面其他既同類產品高好多,而且SASA有得賣真係好方便,事關佢分店多嘛!!!
想知更多INFO可以去SASA WEBSITE睇:

沒有留言 :

發佈留言