2010年3月1日星期一

SOFINA ALBLANC MEDICATED CLEANSING CREAM

呢個係舊年抽獎中既禮物,原本仲有埋舊CLEANSING SOAP,不過比O左家姐用LU,又因為手頭上仲有卸妝產品用緊,所以要等到而家先開...
SOFINA ALBLANC MEDICATED CLEANSING CREAM
潤白美肌按摩卸妝乳
$260/200G
質地濃厚的乳霜,按摩肌膚的同時,保持肌膚滋潤的同時,可以徹底清除毛孔和肌紋深處的污垢以及難以卸掉的妝容。清洗後感覺水潤。並且,通過按摩動作促進血液循環,將肌膚調整成為明亮動人的素肌。
微香性.無色素
打開都見到係CREAM FORM...
TEXTURE係比較厚身...
不過都好易推開...
使用方法:
請在臉、手都乾爽的状態下使用。
  • 在手上取適量,雙手慢慢地反覆揉搓5~10次。
    彷彿加熱般使乳霜變得柔軟,這樣更容易與妝容融合。
  • 就這樣在整張臉上均勻塗開,用指腹在兩頬、額頭、鼻翼、嘴巴周圍打圈,手指輕柔滑動進行按摩,與妝容融合。
    眼妝和唇膏等部位要特別仔細地按摩。
    ※注意不要用力摩擦肌膚。
  • 最後,用清水或温水清洗乾淨。
我用O左眼部WATERPROOF產品試佢既卸妝功效...
上至下: MJ MASCARA, SOFINA LIQUID EYELINER, RMK GEL EYELINER
搽D CLEANSING CREAM上去...
打圈: 已經即時見到溶O左好多...
再用TISSUE抹: 已經乾淨O左9成半...
再過水: 完全甩晒,皮膚仲白O左添...
當然我唔會用佢黎卸眼妝,只不過比大家睇下佢既清潔力,我亦都有用過上面,打圈按用TISSUE OFF再過水,真係好乾淨又唔會乾,一罌有200G其實我諗至少用到2-3個月O架,因為CREAM FORM唔使用好多,一粒車厘子既份量就夠,$260其實都唔貴,而且仲有埋按摩功效,一物二用,抵!!!

沒有留言 :

發佈留言