2010年3月18日星期四

水腫人必用: BALANCE ME SUPER SET

月初時有幸抽中出席ECOG SHOP既發佈會,完O左之後,每人都有一SET BALANCE ME皇牌SUPER SET拎番去試...
BALANCE ME SUPER SET $470
一SET兩枝: SUPER WASH & SUPER OIL
仲有有機認證...
SUPER WASH INFO...
SUPER OIL INFO...

試用日期: 04/03/2010--17/03/2010 (共14日)
試用次數: 14次
身體及皮膚狀況: 頗肥而且好容易水腫,尤其經期前更甚,可以用腫到爆黎形容,身體皮膚比較乾燥...

SUPER WASH:
每次沖涼之前,將SUPER WASH倒入起泡網上...
再加水起泡..
SUPER WASH有陣陣既香矛味,沖既同時好FRESH好醒神,發佈會上教我地最好做下SCRUB先用佢,又或者可以好似我咁,將適量既BODY WASH倒O係起泡網上面,加少少水搓勻起泡,之後連起泡網捽勻全身,尤其D脂肪比較集中既位置,好似肚,HIP,手臂,大腿呢D位都可以重覆抹多幾下,呢個方法一黎可以輕微去除死皮,二黎又可以加速血液循環,三黎仲好方便使用添,即使日日咁用都唔會覺得麻煩,而且因為有起泡網幫手,仲可以慳番唔少BODY WASH添...
沖完皮膚好爽身同SMOOTH,最近天氣比較潮濕,用佢真係O岩O岩好,感覺好舒服,用O左兩星期只係用O左1/4咋,幾抵用...
 
SUPER OIL:
OIL係淡黃色,稍為稀身...
好易推開而且好薄...
按勻O左之後皮膚係吸收晒,好有光澤但唔油膩...
我用O左呢個按摩膠粒幫手...
用佢按摩有力道又方便,好過用對手勁按...
 
OIL既使用方法有幾個,一係沖涼前使用,乾搽死皮後然後按摩,之後再沖涼,二係加落浴池作浸浴之用,三係沖完涼O係皮膚仲保持微濕既狀態之下按,之後再用乾毛巾印走,四係沖完涼,抹乾身按,我本身比較怕LUP,所以會用第三個方法多,因為方便又易用,雖知按摩呢樣野要持之以恆先有效,我當然會揀一個我會比較易堅持既方法啦..
因為皮膚表面仲係有水份,所以唔需要倒好多按摩油已經好好推,一般我會全身按3-4分鐘,通常我係將搽均全身先,再用按摩膠粒輕按,最後再用手按,我其實個人好易水腫,尤其M前更加嚴重,所以我除O左集中按脂肪比較多既地方之外,都會再加強按淋巴位置,好似手臂內則,腋下,大腿內則同腰側,雖然按O個時會有少少痛,不過按完真係鬆好多,而且你會發覺,呢D位會愈按愈冇咁痛O架啦,即係淋巴已經開始有改善...

後記:
至於成績真係勁到無人信,我諗我真係水腫人呀,大腿減O左1吋至吋半,腰減O左1吋,下腹減O左吋半,手臂減O左半吋,連小腿都減O左3CM,真係抵我日日咁勤力KEEP住按O架,唔好以為我按好耐BOR,只係3-4分鐘咋,如果你同我一樣都係勁水腫,真係誠意推介比你,仲要佢一物二用,去水腫同時又可以潤埋膚,真係連BODY CREAM都慳番...

沒有留言 :

發佈留言