2010年3月8日星期一

減肥午餐之選--肌之子日本低卡即食麵

早前有幸獲邀出席SASA X 肌之子試食會,禮物包中有兩包日本低卡即食麵,我要O左咖哩同至愛既泡菜味,因為咖哩味我當日冇食到,所以想試下係咩味道,泡菜O個包我比O左朋友試食..
今日返工因為冇帶飯,我就拎O左呢包咖哩味返公司當LUNCH啦...
只有69KCAL既低卡即食麵..
日本低卡即食麵,由日本群馬縣特產蒟蒻、非基因改造的豆腐及豆乳製成,成分天然,所含卡路里低至 25-69 kcal,只是一般即食麵的1/9,而且為身體補充鈣質;每包特別添加1000mg提煉自魚類的海洋膠原蛋白,能滋潤肌膚,並使麵質更彈牙可口。不含防腐劑,可放心食用。
食用方法: 先用熱水泡熱麵條-->另將調味料加入200ml 的熱水之中-->然後將麵條隔水後放入調味湯中即可食用-->可隨個人喜好加入不同配料,令麵條更加美味。
將包麵剪個窿倒晒入面D水先,再倒入碗加熱水就OK..
之後再倒O左浸麵既熱水,再加附送既調味料同熱水,攪勻就食得,好方便..
今日LUNCH我只係食佢再加個橙已經好飽啦,不過個人覺得咖哩味一般,好香不過食落唔夠味道,都係泡菜,醬油同味噌好食D...
方法的確好方面又飽肚,ON DIET既時候隔1-2日食一次都OK唔會覺得悶,好過出面O個D一式一樣既代餐,尤其O個D奶昔既物體,因為我肚餓既時候最唔鐘意食甜野,都係鹹食O岩我D...

沒有留言 :

發佈留言