2010年3月4日星期四

ECOG灣仔零售概念店開幕發佈會

今朝一早同媽咪去完做手術,送O左佢返屋企,之後我就趕去灣仔出席呢個ECOG灣仔零售概念店開幕發佈會啦,因為BL安排我地先O係灣仔地鐵站入面等,所以見到好多第一次見既BLOGGERS,仲有KAWAJU拎比我既遊戲禮物...
生果味LIPGLOSS5枝,THX KAWAJU
等埋靚女KARMEN比我地簽AGREEMENT之後,就出發去發佈會啦...
O係門口同KARMEN影既靚相一張...HAHHA...
一入去就見到擺滿唔同既有機產品....
除O左SKINCARE,BODY CARE,嬰兒產品都有O架...
仲有家居產品...
產品PACKING都係簡單乾淨為主...
發佈會一開始由DIRECTOR MARIA開始講下ECOG SHOP既理念,經營方針..
之後就到MAGGIE開始介紹BALANCE ME品牌同相關既有機資訊...
再O係MODEL身上示範BALANCE ME SUPER SET..
最後3人大合照...
發佈會完畢之後,我地仲向MAGGIE問O左好多關於SUPER SET既問題,大會仲準備O左小食同飲品,大家都食O左D先走...
最後我同仲KAWAJU,HELEN同KANIX食埋TEA先走,全日好BUSY但又好充實呀...
今次既試用GIFT: SUPER SET
入面有1枝SUPER WASH同1枝SUPER OIL,叫得做SUPER SET,我真係對佢好有期望O架,今晚會即刻試用,有興趣既SIS記得收睇埋我黎緊出既分享呀...
盒入面既乾花好香,我用個膠盒裝起O左佢,放O係櫃入面,超香又靚!!!

沒有留言 :

發佈留言