2010年2月12日星期五

ZA美肌無瑕兩用粉餅試用分享

好開心今次被抽中可以參加BE同ZA合辦既美肌無瑕兩用粉餅試用活動..
 
 
SKIN BEAUTY TWO-WAY FOUNDATION
美肌無瑕兩用粉餅
  • 含高度保濕的「透明質酸」、維他命E及礦物,上粧同時滋養,補充肌膚水分及養分,締造幼滑粧容
  • SPF 20.PA ++,有效抵擋紫外線傷害
  • 含控油光粉末,令粧容保持清爽亮麗,避免油光滿面
  • 含感光調節粉末,透過光線折射原理,調校自然膚色,粧容剔透明亮
  • 隱形毛孔粉末能細緻修飾毛孔及凹凸瑕疵,令粧容完美無瑕
我皮膚比較白,所以揀O左#21色...
REFILL裝好貼心,購買時會附贈一個新SPONGE,市面上好少開架品牌會有,買REFILL之餘又唔怕要另外配過新SPONGE啦,的確係好方便!!
冇搽任何化妝品既手背,明顯見到皮膚係好薄,而且有唔少青筋..
搽O左TWO-WAY CAKE之後,青筋遮蓋O左唔少而且只係薄上一層咋,#21色好O岩我偏白既皮膚,完全唔會改變原來既膚色,非常自然...
平時用TWO-WAY CAKE我比較鐘意乾上,而家雖然已經踏入春天,不過都係乍暖還寒,有時好乾燥,有時又好潮濕,所以要更加小心選用底妝產品,否則好易上粉不均勻又或者溶到一撻撻,影響整個妝容..
試用次數: 5次
左邊係素顏既皮膚,因為而家天氣潮濕,我皮膚都有D LUP同埋好易紅..
右邊係乾上一層TWO-WAY CAKE,D紅差唔多冇晒,淺既啡斑都淡O左D,而且望落真係乾爽好多,但又唔會有紋,非常好...
最近我都係KEEP住搽O左保濕BASE打底之後,就直接搽ZA TWO-WAY CAKE,毛孔遮蓋效果尤其出色,連我平時毛孔好嚴重既鼻位都遮到9成,鼻翼上的毛孔亦完全遮晒。有時我會在皮膚特別紅或者有印既位置,但因為粉餅透薄,重覆搽多層效果都好自然,而且摸落仲好幼滑!妝容可以維持到大半日,到中午之後只需要補少少鼻同下巴位已經可以....
對於每日需要化妝既我黎講,TWO-WAY CAKE真係不可缺少既化妝品,除用作補妝方便之外,有時早上趕時間,搽TWO-WAY CAKE真係可以幫我快速完成底妝出門,所以我對2-WAY CAKE都有一定既要求,要薄貼,要遮蓋毛孔,同時又唔會令皮膚變乾,ZA呢隻新出既美肌無瑕兩用粉餅真係可以符合晒我既需要,搽上面貼薄自然,化妝新手都O岩用,十分推介比鐘意遮瑕度高又怕厚粉既SIS用...

沒有留言 :

發佈留言