2010年2月26日星期五

北海道馬油CREAM & FREE GIFT

話說之前SASA FACEBOOK FAN PAGE招募幫手做北海道馬油CREAM團購,可以用$77(原價$96)一罌買,我即時舉手啦,因為我自己都好想買呀!!!咁做交收都好易JE......因為我好早入數落ORDER既關係,擒日已經收到貨啦,今日仲開始同各SIS交收添,希望今個WEEK個個都拎晒,就可以快D試啦....
中間就係今次團購主角啦,馬油CREAM/50G,另外2樣係幫手既FREE GIFT,大家估唔估到係咩??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
開估啦..
BLING BLING手袋造型匙扣/鍊一個..
以為只係裝飾咁簡單???
錯啦...
開O左中間,係2G既USB黎啦...靚爆又閃爆...
仲好實用添..
只係熊仔一隻??
NONONONONO...(OH...突然諗起少女時代既GEE添XDD...)
背後有拉練O架...
入面有個SHOPPING BAG O架...
初初我拎到呢2樣野既時候,阿媽即刻截劫O左,不過後黎上SASA FACEBOOK既KATIE話我知,原來BLING BLING匙扣係USB黎O架,放工即問阿媽拎番啦,唔係嘥O左隻USB手指啦....
ANYWAY,好多謝SASA呢2份FREE GIFTS呀!!!我好鐘意...
馬油CREAM睇黎都幾潤咁喎!!!但質地唔厚...
上手有D GEL CREAM FORM,不過好好推O架..
搽完仲係好令身下,證明佢都幾多油份,應該好夠潤...
其實我好想試O架,不過最近天氣又濕番,我呢D敏感皮膚唔敢呢個時間試野住,都係過幾日先啦...

沒有留言 :

發佈留言