2010年2月1日星期一

又黎團購之絲襪&手袋....

自從知道有淘寶網之後,又自從知道有團購之後,每個月我都至少JOIN一次........
已經中晒淘寶&KONAD印甲毒...
 
今次見到YAUYAU開絲襪團,其實都有好多好靚下,不過因為我本身少著裙同短褲,加上本身條腿都幾粗下,如果買晒番黎唔O岩咪大穫??!!!咁我都係訂一對試下先,反正我第一野已經睇中佢...
都唔係超級平,但當然仲係平過HK啦,連運費+POSTAGE(因為一對我費事去拎)$3X..
心心圖案....正!!!
我條粗腿,,,著上去就係咁,都OK唔係薄身O個D.
最緊要係我著到嘛!!!
 
另外手袋就係一直都想買,不過成日睇唔O岩,淘寶買LADY同細個既小手袋比較多選擇,但我鐘意大袋同單肩,揀O左好多次都唔O岩,點知今次就超級O岩心水,仲有我至愛既豹紋添..YEAH!!!
睇相都知幾大個啦,係短身毛黎既...連埋代買費(運費)都唔使$90,係咪抵先???!!!
個底好夠闊..
入面又多格,而且有拉鍊呢度好....

沒有留言 :

發佈留言