2010年2月5日星期五

MIOGGI新品發佈會+我又中獎了.

2月4日係MIOGGI新品發佈會,因為BL抽中O左我,所以有幸同其他BLOGGERS一齊出席,我地約埋O係地鐵站先出發,即場已經同唔少BLOGGERS相認,HEHE...
酒店入面PRESS CON既佈置都係以紫色為主..
未開始就梗係開下餐先啦,會場有點心飲品...
味道都唔錯O架....
今次既主角: MAGIC ADVANCED SKIN ESSENTIAL ACTIVATOR 生命水..
主持人楊洛婷小姐&MIOGGI代言人容祖兒小姐...
PRESS CON入面有JOEY同我地分享生命水既功效同佢既使用心得,佢皮膚真係好好呀!!!我都要返去用下佢個INTENSIVE方法先...
除O左佢既分享之外,MIOGGI方面都有圖片介紹生命水,仲即場倒O左D比我地親身試下用添....
之後就到O左抽獎環節啦,在場每個人都會有一張CARD,我地要填上代表既2種顏色,之後由JOEY抽出3位得獎人士,估唔到我係LAST ONE抽中O個個,YEAH!!!!
真係好LUCKY呀!!
完O左PRESS CON,O係門口個BLOGGERS都叫我拎住影,場面好搞笑...
今次真係收穫豐富..
PRESS CON紀念品:
銀色化妝箱,入面有D咩呢???
有生命水,壓縮MASK,$100 COUPON同生命樹連盒...
呢個就係整生命樹既材料..
方法就係咁既...
砌好棵樹先..
加生命力精華..
2個鐘之後就係咁啦...
抽中既獎品...
主要係美白LINE,有7樣野...
--HEX MAGIX WHITENING TONER
--HEX MAGIC FOREMILK CLEANSING POWDE
--HEX IDEALIST BB CREAM
--HEXAQUA PLUS LUMINOUS HYDRATOR
--HEX MAGIC WHITENING EYE LOTION
--HEX MAGIC WHITENING RENEWAL CREAM
--HEX MAGIC WHITENING AQUA CREAM
SET GIFT差唔多要$2000 O架,真係正!!!不過最後O個兩罌CREAM比O左阿媽LU....
擒晚一番去已經即開始用枝生命水,遲先會再出個詳細POST再講...

沒有留言 :

發佈留言