2010年2月13日星期六

新年前最勁清貨行動: ACTION 21

襯住今日係年三十,拿拿臨出埋我篇儲O左有成個月既清貨文先,原來今次個成績超勁呀!!用完好多野...
左起:
MANE'N TAIL草本 HAIR SPRAY
--氣味清新既保濕SPRAY,噴O左D頭髮係冇咁飛散,而且唔會LUP..
MJ LIPGLOSS
--已經用過好多枝,好GLOSSY又色靚...
丸井堂洗甲水
--平平地買黎抹印甲用具..
AQUA LABEL導入液(SAMPLE)
--用O左佢做最後一個STEP真係保濕D..
CAREZONE LOTION(SAMPLE)
--好LIGHT既LOTION,易吸收又好爽身,但滋潤唔夠..
ETUDE HOUSE MOISTFULL 3IN1 MASK(SAMPLE)
--USELESS既MASK...
VASELINE ALOE VERA LIP THERAPY
--已經用完第3罌啦,好用夠潤又平...
ORIGINS MODERN FICTION FOR BODY(SAMPLE)
--覺得用完有D乾,不過真係去到死皮...
AVALON YLANG YLANG BODY LOTION
--太鐘意隻味先買既,保濕滋潤度OK,不過太乾就唔夠啦,易推開快吸收...
左起:
DR MURAD LIPBALM
--DESIGN幾得意,係個匙扣,味道有D甜甜地幾討好,搽上咀其實冇咩色不過會覺得紅潤D,仲有SPF15添...
ULTIMATE II COLLAGEN FOR EYES
--好正既EYE SERUM,搽完好快吸收超爽身,但真係有FIRMING效果,但好鬼貴,不過呢一小枝我都用O左成個月有多...
CAREZONE TONER(SAMPLE)
--對我黎講有D乾既TONER,好水好爽身,但冬天用真係唔夠...
BVLGARI CLEANSING MILK(SAMPLE)
--勁濃既花香味,我唔係幾鐘意,不過幾滋潤,洗完面都幾SOFT...
BVLGAIR TONER(SAMPLE)
--同MILK一樣既味,保濕度一般...
COFFRET D'OR 2-WAY CAKE
--用O左9個月就用晒,都算幾快O架啦,平時我D 2-WAY都用成年O架,可想而知我幾鐘意用佢呢??仲要我多數用黎補妝ONLY...
JAMIESON ALOE VERA GEL
--大愛既蘆薈GEL...
SALLY HANSEN洗甲水
--其實都幾好用,不過而家轉O左KATE仲正...
YES TO CARROTS HAIR CONDITIONER
--真係好鐘意呢個牌子既味道,個CONDITIONER用完D頭髮真係幾SMOOTH,不過冬天用好似有D唔夠潤.....
ETUDE HOUSE MOISTFULL GEL CREAM
--佢係GEL黎但都幾保濕,不過就冇咩滋潤感,O係韓國買超平..
ESTEE LAUDER四色BLUSH
--N年前買既X'MAS SET有既,用O左真係好多年啦,左面2格用晒好耐,右邊2格雖然已經用到見底,不過擺埋O左一排冇用,最近幾個月好努力用埋佢,終於搞掂,YEAH!!

沒有留言 :

發佈留言