2010年2月17日星期三

JURLIQUE緻愛修護霜 LOVE BALM

12月初參加既BEAUTY BLOGGERS PARTY,我地每人都有一袋GIFTS,其中一樣就係呢個...

JURLIQUE緻愛修護霜 LOVE BALM $135/15ML
全新緻愛修護霜具備多種效能,有效滋潤及保護肌膚。緻愛修護霜蘊含橘子的香氣,有效提昇情緒,滋潤肌膚,用後肌膚變得柔軟幼滑,同時能保護敏感肌膚,並為因乾燥而龜裂的肌膚提供額外的保濕及抗氧化效能。

緻愛修護霜的活機配方有維他命E、大豆、向日葵花籽油、天然沒藥醇、橄欖油及鋒蜂蠟,高效滋潤乾燥肌膚,同時舒緩、軟化及保護脆弱乾裂肌膚 – 可用於唇、手肘及其他乾燥肌膚。

使用方法:把緻愛修護霜均勻塗於咀唇、手肘或雙手等乾燥的位置。
之前見好多SIS都有SHARE過,不過我最近先用晒手頭既LIP BALM,可以開佢黎用..

BALM狀比較硬身,而家天氣凍佢更加硬添...

我個咀好乾,唔搽野係冇血色又乾,不過就未至於甩皮既...

搽O左水潤得多,有少少令身但唔似LIPGLOSS咁勁,而且有橙味幾香...
不過佢真係好硬下,我要打好幾個圈先搽到上咀,如果搽晒成個咀又夠潤,要搽幾次先得,我諗天氣冇咁凍佢軟身D會比較好...


沒有留言 :

發佈留言