2010年2月10日星期三

試用分享: GEOFLAIR礦物化妝品

礦物粉底係我近年愛用妝物之一,今次好多謝BL同GEOFLAIR比呢個試用我,可以嘗試埋其他礦物化妝品,而且佢地除O左可以全面用,仲可以乾濕兩用O架!!!
 
 
礦物粉底Y-1
 
 
顏色係黃底偏白,化妝師話我皮膚易紅又白,會O岩用...
 
礦物粉底可以有2種使用方法:
1. 塗上保濕面霜/底霜,之後用手乾上,由內向外均勻推開..
2. 混合適量保濕面霜變成濕粉,塗上後再乾上,不過要用粉樸輕印...
 
 
溝好既礦物濕粉...
 
 
推開好薄好貼,明顯見到膚色均勻同亮白D..
 
第1種方法出黎效果會比較透薄,但會覺得比較乾,而且遮暇度比較低..
第2種方法比較保濕滋潤,因為你可以因應皮膚狀況而加減面霜分量,而且遮暇度會好D,我自己都係鐘意濕用多...
 
不過我就仲有第3個方法可以用,就係當CONCEALER啦,礦物粉因為一般都唔會太幼細,所以均勻推開好重要,唔係好易出黎效果會一撻撻,但正因為佢比平時用既碎粉厚身,集中使用係可以做到好好既遮暇效果..
 
 
遮瑕掃...
 
使用程序係BASE,再上濕礦物粉,薄搽一層乾礦物粉,再用遮暇筆點取適量乾礦物粉,O係有印 OR 暗瘡既地方作重點遮暇,如果係淺印,用番平時搽既色已經OK,但暗瘡OR深D既印,就最好用比皮膚深半度至1度既礦物粉遮啦..
 
 
冇搽野既皮膚...
 
 
當CONCEALER用真係見到D青筋遮O左好多...
 
用礦物粉遮暇真係比用STICK/LIQUID既遮暇膏/液好好多,因為佢係乾身,而且成份天然冇咁易溶,就算真係有D甩,都唔會一撻撻,又或者溶到一PAT咁,只要用紙巾輕印,再補上礦物粉就OK,好方便...
 
 
胭脂同E/S...
 
 
礦物胭脂同礦物粉一樣,都可以乾濕兩用O架,不過因為佢係胭脂要顯色一D,所以唔可以用水份比較重既LOTION溝,杰身既CREAM會比較適合,不過因為我本身個人喜好問題,胭脂我都係鐘意乾上多D...
 
 
胭脂既色係淺色粉紅粉橙得黎又帶一點BEIGE,睇上去有D閃但其實上O左面係唔覺O架!!好自然而且超級顯色,只需要少少已經足夠,最重要係好LONG LASTING,基本上KEEP一日係完全冇問題既...
 
 
眼影我2個都係揀深色,因為我對眼雖然唔算細,但好易眼腫,粉色一向都唔係我杯茶,輕量級既SMOKY EYES係我既FAVOURITE,今次揀O左大路既深啡同新嘗試既深紫..
 
 
好閃又好實色...
 
 
素眼真係好腫...
 
 
深啡色搽O左再加埋眼妝真係SHARP好多...
 
 
下面向上影就仲明顯見到SMOKY EYES...
 
隻啡好靚而且礦物粉超實色,不過因為始終佢係粉狀,用O個時最好用掃沾上眼影之後,O係TISSUE上面印一印先搽,咁就可以避免掃開既時間,D眼影會跌倒落去眼肚位,整花個妝....
 
 
新嘗試既紫色都好靚喎!!!
 
 
而且仲好閃...
 
深紫色係有少少混炭灰色,搽O左對眼又係深邃好多,而且佢呢隻E/S又係可以濕用,我諗用會超實色,因為乾上已經咁明顯啦...
 
後記:
 
礦物化妝品雖然係粉狀,不過冬天用都唔會特別覺得乾,因為可以隨著個人喜好同天氣轉變,加上唔同既LOTION同CREAM黎用,顏色方面好多選擇,粉狀方便你混合使用都得.多變得黎覺得幾好玩,而且佢成份天然,我試過用水已經可以完全清除,唔會對皮膚造成負擔,咁當然最好都要用番卸妝產品啦,因為你仲有其他化妝品同防晒會搽嘛!!!

沒有留言 :

發佈留言