2010年2月19日星期五

BE X CLINIQUE ANTI-BLEMISH SOLUTIONS: 敏感皮膚都用到

早於2月9日時參加O左BE X CLINIQUE既ANTI-BLEMISH SOLUTIONS WORKSHOP,之後拎O左以下4件PDTS返屋企試用,已經有10日啦,所以係時候SHARE...
 
 
一SET4件既ANTI-BLEMISH SOLUTIONS系列
 

ANTI-BLEMISH SOLUTIONS CLEANSING FOAM
舒緩暗瘡潔膚泡沫霜$170/125ML
 
使用次數: 20次

輕柔地清潔暗瘡肌膚,抑制過剩的油脂分泌,是極溫和但有效的潔膚霜,可治療暗瘡肌膚,並預防暗瘡的形成...
 
 
泡沫幾密但唔算挺身...
 
 
按上面...
 
CLEANSING FOAM按出黎已經係泡沫,好方便,平時只要一下按到盡,個泡沫既份量已經夠全面使用,建議先用水輕濕面部皮膚,再加泡沬由下而上按摩,可以O係下巴同鼻側呢D容易出粉刺既地方重點按,其他地方帶過就可以,過水之後感覺乾淨平滑,不過對於我黎講有少少乾...
 
 
ANTI-BLEMISH SOLUTIONS CLARIFYING LOTION舒緩暗瘡潔膚水
$170/200ML
 
使用次數: 20次

蘊含清理皮層及治療暗瘡的成份,與控油及防止發炎的成份混合,清除死皮細胞、疏通毛孔、減少過剩油脂、鎮靜及舒緩敏感肌膚,以及減褪發紅跡象...
 
 
新買O個時個底有好多粉末...
 
 
第一次用之前要搖勻佢一分鐘先得...
 
 
抹完真係有D黃黃地O架...
 
TONER係好爽身既水狀,有酒精成份,因為我係易敏感皮膚,所以我只係用佢抹下巴同鼻位,去除較厚既角質層,抹完之後有D啜手不過都OK,都係由下向上抹,因為BA話毛孔係向下,反方向抹有助清潔,CLINIQUE一向都主張用棉花球沾TONER抹,覺得佢既纖維加TONER可以令皮膚更乾淨...
 
 
不過個樽口有D大,我有幾時倒出黎時唔小心倒多O左好多呀,如果改細D就好啦..
 
 
ANTI-BLEMISH SOLUTIONS OIL-CONTROL CLEANSING MASK舒緩暗瘡控油潔膚面膜
$195/100ML
 
使用次數: 2次

提供強效的護膚功能,不會產生乾燥或脫皮。只需五分鐘,面膜便滲透肌膚,而且清洗容易。這款泥漿式面膜能清潔及收細毛孔,舒緩肌膚敏感及發紅,收縮和消滅已長出的暗瘡,同時預防暗瘡惡化及擴張,減低暗瘡再生的機會。
 
 
CREAM FORM既MASK...
 
 
搽到COVER到皮膚同毛孔就OK..
 
 
用完真係幾乾淨...
 
MASK係CREAM FORM,不過係會乾既,要O係卸妝之後,CLEANSER之前使用,只要薄薄一層,覆蓋到皮膚毛孔就OK,5分鐘既時間已經搞掂,真係一個方便既QUICK MASK,而且佢好溫和,我全面敷都用得好舒服,冇敏感,用完皮膚摸落係SMOOTH一D同乾淨O左...
 
 
ANTI-BLEMISH SOLUTIONS CLEARING MOISTURIZER
舒緩暗瘡清爽控油補濕乳
$185/50ML
 
使用次數: 20次

性質溫和而功效顯著的補濕霜,採用輕盈、不含油份的配方,輕易被皮膚吸收,不會有黏稠的感覺,令肌膚柔潤幼滑、舒適自然,無懼乾燥或脫皮。
 
 
好LIGHT既CREAM FORM
 
 
推開質地好薄身...
 
MOISTURIZER係LIGHT CREAM FORM,本身係OIL FREE配方,所以推開係好爽身但又足夠保濕,不過因為我皮膚唔係油性,完全OIL FREE既CREAM對我黎講有DD唔夠,所以我要O係搽佢之前再用SERUM打底先得,但我係混合性皮膚,搽O左佢鼻位同下巴位明顯冇咁LUP...
 
後記:
 
試用初期咁O岩天氣好熱好潮濕,當時搽番之前用開既SKINCARE都覺得皮膚好易LUP,轉用O左佢SET真係覺得皮膚舒服好多,爽身番晒但又唔會覺好乾,不過之後天氣開始轉涼同乾燥番,用佢就比較乾啦,我要再搽番滋潤少少既CREAM先OK..
 
雖然我唔係暗瘡皮膚,不過經期前皮膚好唔STABLE,我成日都會O係呢個時候出暗瘡,又會比較多油多粉刺,用番平時既SKINCARE可能唔太O岩,又或者天然突然好濕好熱,都會O岩用呢個系列,所以我都好SUGGEST大家買定當急救之用,皮膚同天氣狀況會成日轉,屋企有唔同皮膚性質O岩用既SKINCARE,都可以穩定皮膚狀態..
 
本身我係敏感混合性皮膚,所以用呢SET SKINCARE,大家都可能會覺得我唔O岩用,又或者係用唔到,但其實只要用O岩方法,配合番自己用開既野,一樣O岩用O架!!!我皮膚雖然易敏感,但鼻側同下巴都易生暗瘡同粉刺,所以我用佢既CLEANSING FOAM同TONER,都會重點搽呢2個地方,其他部份輕輕帶過已經OK,TONER因為有酒精,我唔會抹面珠呢個皮膚較薄又乾既地方,MASK同MOISTURIZER就可以照用,不過CREAM份量會搽多一D,另外我可能會因應狀況而再加SERUM同滋潤既CREAM...

沒有留言 :

發佈留言