2010年2月11日星期四

甲油COLLECTION+新手入荷:CHINA GLAZE

呢幾個月中晒KONAD印甲毒,平時已經有唔少甲油,玩埋KONAD就愈買愈多,仲有好多工具閃石珠珠咁,之前用開既盒已經擺唔落,上星期抽中MIOGGI GIFT,佢個禮物盒夠高身可以O岩O岩晒到甲油,於是我即刻質晒所有野入去...
 
 
其實甲油係完全可以擺晒O架,仲有少少位剩添,都唔係好多,連埋印油都唔過50枝,應該仲有好多SIS勁過我啦...
不過擺埋我D閃石珠珠,印甲工具就唔夠啦,所以有D都質埋一邊,2盒長既膠盒仲擺O係甲油面添...XDDD...
但總算可以閂埋蓋就OK啦...
 
 
CHINA GLAZE春天系列...
係JOIN團購買既,$33枝超平,但SELLER仲好好人就我過黎金鐘交收....
冇錯,我又買紫&桃紅啦....

沒有留言 :

發佈留言