2010年2月8日星期一

又黎團購之美甲用品

最近好多人都出甲文,大家都整得好靚呀!!!不過最吸引我眼球既係金萡作品,真係好正!!!但.........我唔知邊度有得賣,好在上星期咁O岩BEAR開O左個TAOBAO快團幫我地訂美甲用品,仲要QUOTA得10個,即刻JOIN啦...
我買O左唔係好多,雖然好平D野,但我驚用唔晒都係買少少買少少咁囉....
有閃石,珍珠,金/銀萡,蝴蝶結,金/銀珠同大粒D既珍珠..
咁多野都係$50咁上下咋,抵!!!
 
 
原先我冇訂呢個,不過見ELYSE有訂佢SEND比我睇下又OK,所以訂埋,不過實物有D細粒...
交收我原先係要過海拎呀!!!唔該晒ELYSE幫我拎埋仲今日專登過黎CWB比我,THX!!!
 
P.S. 拎O左真係超級想玩,但有篇野好URGENT星期三放工前要比人,唔整得呀!!!

沒有留言 :

發佈留言