2010年2月10日星期三

BE X CLINIQUE告別豆豆迎接夏日WORKSHOP

抽中O左CLINIQUE X BE既舒緩暗瘡系列試用活動,擒晚應邀出席O左佢地位於TST既TRAINING CENTRE舉行既WORKSHOP...
本身一早約O左ABBY同其他幾位BLOGGERS,不過佢地好多都遲O左,所以最後得我地2個同BLUE一齊出發上去,但我地都遲O左,所以一去到已經開始啦,唯有一邊聽美容顧問介紹一邊食野啦...
個環境好簡潔乾淨,以白色為主...
有4張檯,上面除O左有小食仲有一SET ANTI-BLEMISH SOLUTIONS系列既產品..
今次負責講解既美容顧問,佢講野都幾FUNNY...
WORKSHOP比原本時間遲O左少少,同埋之後又要影個人相,最後我地走既時候已經9點7啦,所以冇同ABBY佢地去食野,返O左屋企...
試用產品4件,包括有CLEANSING FOAM,TONER,MOISTURIZER同MASK...
仲有小禮物包,有1枝MINI LIPGLOSS,新出MINI MASCARA同美白粉餅SAMPLE..
因為枝TONER佢地SUGGEST用棉花球抹乾淨D,為O左怕我地屋企唔會有,所以仲好貼心咁比O左一包我地用...
黎緊我會試用10日,之後再上黎SHARE啦..

沒有留言 :

發佈留言