2010年2月27日星期六

肌之子 x 莎莎facebook fans - 愈食愈靚試食會

好開心中O左SASA第一次搞既FANS GATHERING,仲一早約埋靚太,MNWL,MIKA同ABBY一齊去添,不過今日遲O左少少,SORRY~~~
去到呢間位於TST加連威老道新開既SASA,真係超大,佢而家只係開O左2層FOR零售,聽STAFF講遲D會開埋上面幾層做SPA/SALON O個D喎!!!
平時O係FACEBOOK就同KATIE傾得多啦,今日終於見到真人....仲有其他幾位STAFF,佢地都好NICE又FRIENDLY...
到達2樓已經SHOW晒今日既主題,肌之子(HADATUKU)既產品:
肌つ子 (英文讀音: Hadatuko),解作「初生孩子的肌膚」。這來自日本的品牌致力研發不同的美肌產品,使一眾愛美的女士們時刻保持「緊、白、滑」的美麗鐵三角。
膠原蛋白飲品: 滿點肌
日本低卡即食麵
個麵既PACKING SHOW晒有幾低卡,一睇就知...
仲有六種口味: 柚子胡椒,盬味,醬油,味噌,泡菜同咖哩...
枱面仲有F CUP COOKIES同紅茶/綠茶比我地飲,好貼心~~
等齊人之後就開始啦,仲有玩SKIN TEST同DIET TEST,之後講解今日既主角:
首先係膠原蛋白飲品: 滿點肌,意思是「100分無瑕疵的肌膚」,這就是實踐其品牌理念的第一步。與市面上其他美肌飲品相比,其膠原蛋白含量為全城最高,濃度達10000mg,配合最豐富的美肌成分,包括維他命C、彈性蛋白、玻尿酸、輔酵素Q10及份子釘等,全面改善不同的肌膚問題。
因為佢真係有好高既膠原蛋白,而呢D膠原蛋白係黎自海洋生物,所以提醒如果對海鮮敏感既人,可能唔係咁適合啦...
即場每人派一枝試飲,要輕輕搖勻先好飲呀,味道方面酸酸甜甜好易入口,我諗雪凍佢OR加冰水飲仲正...夏天飲一流...
之後就到第二個產品啦: 日本低卡即食麵,由日本群馬縣特產蒟蒻、非基因改造的豆腐及豆乳製成,成分天然,所含卡路里低至 25-69 kcal,只是一般即食麵的1/9,而且為身體補充鈣質;每包特別添加1000mg提煉自魚類的海洋膠原蛋白,能滋潤肌膚,並使麵質更彈牙可口。不含防腐劑,可放心食用。
STAFF有講解下平時飲食粉麵類既比較,同埋一日我地食既份量,出街食真係好肥O架...
因為好餓既關係...HEHE...我只係影底O左第一碗既柚子胡椒味,之後只係掛住食食食...好好味呀...
STAFF準備晒六隻口味比我地試,我食完至愛既泡菜味已經超飽,所以最後黎既咖哩味冇食到...>_<...D麵好得意O架,我覺得係介乎麵同蒟蒻之間,好爽口又煙韌,D湯底唔太鹹O岩O岩好,因為佢不含味精,真係湯都飲埋都唔會口渴,卡路里又超低,好食過平時D代餐多多聲啦..
食用方法: 先用熱水泡熱麵條-->另將調味料加入200ml 的熱水之中-->然後將麵條隔水後放入調味湯中即可食用-->可隨個人喜好加入不同配料,令麵條更加美味。
係味好簡單呢,真係無火煮食呀....帶返公司食都冇問題,只要有個碗同筷子就搞掂...
食完之後仲有GAME,就係我地10個人分2 TEAM,設計1個用低卡即食麵煮既新食譜,不過我地組輸O左呀,冇獎品.....不過唔緊要,我地臨走每人都有一份GIFTO架..
有滿點肌一盒10枝...
2包低卡即食麵..
(而家PROMO,原價$38包,特價$57/2包)
VONO意粉杯,即沖蘑菇忌廉湯(我至愛)同唐安麒比既五行酵精1枝...
人人有禮物,皆大歡喜!!!
THX SASA 同各STAFF呀,VERY NICE GATHERING!!!
等我遲D試晒D野,再出POST SHARE啦...

沒有留言 :

發佈留言