2010年2月18日星期四

MIOGGI活肌能量生命水試用分享.

大家仲記得我2月4日出席O左MIOGGI既新品發佈會嗎???
當日既新品就係呢枝活肌能量生命水啦...
 
 
MIOGGI MAGIC ADVANCED SKIN ESSENTIAL ACTIVATOR
活肌能量生命水
$430/125ML
 
 
供9大活膚功效的突破性頂級保養精華,蘊含高效生物活性“Bio-CelluActive”配方,7日內啟動活膚能量,賦予肌膚無限生命力,並回復穩定狀態,使肌膚內外得到重生,確切兌現完美無瑕的活膚承諾,從此改寫肌膚的生命
 
 
MADE IN KOREA...
 
 
封口好衛生...
 
 
樽口比較細,水狀既生命水唔怕一次過倒太多出黎..
 
雖然係好似TONER,但其實係水狀既精華,味道我一開始係覺得有好濃既花香味,甚至有D似香水添,不過搽完又唔係好聞到喎!!可能已經揮發晒,而且用O左一排已經有D習慣O左,初初見佢咁勁味真係好驚會敏感O架,因為我皮膚好易過敏,加上而家又係潮濕既春天,敏感既機會係十分之高,不過我用O左2個星期都完全冇不適過敏反應出現...
 
 
每次我都係倒到中間滲透晒先用...
 
包裝上指示既使用方法係倒O係掌手按面搽,再輕拍,不過我覺得O係發佈會現場教O個個方法仲好,倒O係化妝棉上面,將生命水抹均全面同頸,再用另一面乾淨既輕拍,真係吸收得好D而且用完皮膚保濕得黎係好SMOOTH同SOFT...
 
佢仲有另外一個使用方法可作急救之用,就係用壓縮既面膜紙,倒滿生命水入去,打開當MASK敷5MINS...
 
 
首先將粒壓縮紙MASK入個樽蓋...
 
 
將生命水倒入去,令到佢發大...
 
 
浸滿生命水既紙MASK...
 
 
我會敷O左上面之後,再O係覺得唔夠生命水OR皮膚較乾既地方直接倒上去...
 
 
不過只敷一次都用O左我1/6呀,都幾多下,所以真係急救先好咁用...
 
呢個方法可以令生命水更加集中吸收,敷完真係覺得皮膚充滿水份,尤其有時唔夠瞓要上妝貼D,用O左真係好好多O架!!!!
 
 
後記:
 
我個人比較鐘意早晚用化妝棉輕拍呢個方法,用O左皮膚係充滿水份得黎,仲有穩定肌膚既狀況,有時突發出細粒粒,用上幾日真係有改善O架,至於急救既方法真係有D浪費,一次用1/6,即係一枝只可以敷6次MASK,唔係太化算,不過如果手頭上咁O岩冇呢類MASK又有特別場合需要化妝既話,用佢真係WORK,但就貴少少囉...
 
 
 
 

沒有留言 :

發佈留言