2009年6月29日星期一

VC ORGANIC ROSE DAY CREAM+用後感


因為枝ROC DAY CREAM前幾日終於用晒啦,於是我開枝VC ORGANIC ROSE WHITENING & HYDRATING DAY CREAM黎用下...

佢係CREAM FORM,不過一D都唔LUP呀,推開好快吸收,又有少少保濕,朝早用真係OK,因為朝早我鐘意用D潤少少既CREAM,咁之後MAKE UP會好D,同埋返工地方有冷氣,太爽身既唔得...
不過佢一樽得O個30G(其實佢隻隻PDTS都係,NIGHT CREAM ,ESSENCE都係得30G/ML),我諗係因為ORGANIC既野掛,我連埋頸搽,一次要泵3-4下先夠,我諗只係日頭用,都用到2個月既...
P.S. 今朝錯手打爛O左樽ESSENCE呀,好在已經用O左2/3 O架啦,唔係仲心痛...>_<..

沒有留言 :

發佈留言