2009年6月6日星期六

是日收穫: SOFT MASK+ETUDE HOUSE+LUSH...ETC.

擒晚同CKM同小妮出黎見面,好開心呀,我地傾到人地打烊添呀XDDDD
不過我地都係烚下烚下,原先一早講要影相留念,但走O左先記起.......
我有好多野要拎呀,除O左下面呢堆,我仲有堆小妮幫我家姐整既SOAP,好重下,但又好開心,因為有咁多收穫嘛....

LUSH NEW SHAMPOO BAR X2
--英國買平好多,係HK既半價多DD咋,所以托O左CKM幫我買..
LUSH DARK ANGELS & CDP SOOTHING ESSENCE
--CKM比我試既PDTS,DARK ANGELS HK未有得賣,佢話好好用呀,所以比O左我同小妮一人一罌試,好似ANGEL ON BARE SKIN咁用既..
--仲有CDP SOOTHING ESSENCE係CKM今次返HK既戰利品之一,佢有枝SAMPLE開O左,因為我近排皮膚敏感,佢好好咁倒D我試下呀,今晚我會搽...

SOFT MASK
--又一堆SOFT MASK啦,因為上次BE團購既用晒,又冇再開過,出面賣O個D唔平,咁O岩CKM返黎HK搵到間好似彩豐行既野,但佢既價錢平好多呀,見佢訂開我又搭單買D,因為平時要夠$280先送貨O架....如果好用,第時我都會自己再訂,咁當然唔係全部買晒SOFT MASK啦,想用成年咩....???

ETUDE HOUSE MINERAL BB CREAM SPF30/PA++ & SAMPLES,廣源良MASK
--OTSUMAMI上個月去KOREA時搭單買既,我見佢好平而且係MINERAL BB CREAM,所以買黎試下,因為而家用枝SKINFOOD麻麻,最好係佢有SPF30,夏天有時懶可以單搽嘛..
--另外既SAMPLES係OTSUMAMI買完野拎比我,小妮同CKM分既,因為我地都有搭佢買既,不過CKM唔要,我就同小妮求其分O左佢囉,廣源良MASK係小妮比我試既..
P.S. 一年之後CKM先返,到時有機會再見面GATHERING啦...
P.S. 唔該晒CKM呀,大住個肚都幫我買野,仲有上番屋企拎野比我...
P.S. 仲有小妮都唔該晒,專登同我整SOAP..

沒有留言 :

發佈留言