2009年6月11日星期四

THE BODY SHOP---MEMBER VIP DAY SHOPPING

之前我POST過呢幾日THE BODY SHOP做緊MEMBER VIP DAY,所有野8折,有部份野更低至6折,所以我都有買O左少少野,另外幫兩個家姐買埋....

二家姐既: TEA TREE OIL 2枝 $69@ (8折) , MINERAL FDT $189 & BRUSH $169 (65折)

大家姐既: CASSIS ROSE BODY WASH 2枝 $69@ (6折), STRAWBERRY LIP BALM $49 (特價$35)

我既: VIT E FACIAL CLEANSING BAR $49 (8折), VIT E MOISTURE CREAM $159 (夠印REDEEM $100野,我只係補O左$59咋), MINERAL FDT $189 (65折)
今次都幾抵,我覺得最抵係MINERAL FDT同BRUSH, 有65折同開架差唔多價咋,但當然毛質同MINERAL FDT既TEXTURE都好好多啦,顏色亦都比較O岩,我皮膚比較白,係用01,二家姐比我黑少少,同佢買O左02..
原先我自己係冇野買既,因為之前先用O左REDEEM $70 換O左罌VIT E CREAM,不過同家姐買完野,仲爭1個印又可以REDEEM $100喎,咁而家有折買當然平過平時啦,所以我都買番罌MINERAL FDT,因為原先用緊既MINERAL HUNDRED,個BLOGGER已經好耐冇做ONLINE SHOP,第時用晒係冇得再買,而且有65折又覺得TXETURE幾透薄,就買黎用下囉...

同場加映: MINERAL FDT
MINERAL HUNDERD VS THE BODY SHOP

左邊係MINERAL HUNDRED,右邊係THE BODY SHOP...
一睇明顯見到HUNDRED係深色D,偏NATURAL ,BODY SHOP比較白,偏IVORY色..

小貼士: 用MINERAL FDT,最緊要係個貼紙唔好搣走晒,CUT一半OR1/3已經OK,因為用既時候要倒D POWDER出黎,你開晒所有洞就會成日倒得太多出黎,好晒O架,所以初初用時,最好CUT O左張紙先,就唔會倒太多啦,到用到咁上下,先至搣走埋剩低既...
就咁睇,好似HUNDRED比較淺D,但出黎係相反,不過HUNDRED都唔係好深色,其實係NATURAL,所以要搽薄D,咁就會最自然,同埋佢COVERAGE好好,如果我咩都唔搽只係用佢,D印同瘡可以遮到至少8成...
BODY SHOP就薄好多,COVERAGE冇HUNDRED咁好,但就可以重覆搽好多次都唔會厚,同埋佢遮毛孔好過HUNDRED...
總括黎講,我會建議皮膚狀況OK冇咩問題既日子,同埋唔想有妝感既人,用BODY SHOP,當皮膚有印同瘡OR要COVERAGE好好既時候,就可以用HUNDRED...

沒有留言 :

發佈留言