2009年6月6日星期六

ETUDE HOUSE PRECIOUS MINERAL BB CREAM SPF30/PA++


ETUDE HOUSE PERCIOUS MINERAL BB CREAM SPF30/PA++ (#1 SHEER SILKY SKIN)
好似係新出既, MINERAL BB CREAM比較少有,而且ETUDE HOUSE既MAKE UP PDTS COMMENTS其實都OK,不過HK唔係度度有得賣,而且唔齊貨,因為OTSUMAMI去開KOREA,所以托O左佢幫我買,唔該晒OTSUMAMI呀....

佢既色同我之前用開MISSHA紅BB CREAM#21一樣,好O岩膚色,推開好爽身好薄貼,同之前用開既BB CREAM唔同,佢係一D都唔焗身,但相對上COVERAGE就麻麻啦,同埋會乾O左少少,不過而家夏天用會好O岩,但之後冬天就可能要個底打得夠潤先得啦...
同埋佢開O左可以用年半O架,即係今個夏天用唔晒,到冬天唔O岩用,出年夏天仲可以繼續用埋,骨骨骨骨呀!!!!!
**************************************************************************
P.S.
用O左4日,真係第一次用我個底冇搽CREAM太乾啦,之後我照番平時搽完CREAM上,就好好多LU,唔會乾好好推,而且出黎係好薄好貼,夏天用O岩晒,黎緊阿MI又會去KOREA,我托佢幫我二家姐買多2枝,因為佢好想試MINERAL BB CREAM,但HK真係好少有..

沒有留言 :

發佈留言