2009年6月29日星期一

雙妹嘜雪花膏+用後感

上星期貪得意O係教協買O左罌雙妹嘜雪花膏黎用,本來我冇諗過咁快開黎試既,但因為CKM話佢其實唔夠潤,所以打消O左我留番冬天用既打算...
即刻拿拿臨開黎試下先...

對於雪花膏,其實我有D印象,因為細個時阿媽都有用,隻味同我記得既差唔多,但一打開第一個反應係....."乜咁一舊膏既咩????",真係一D都唔CREAM喎...

用手"了"起O左D O係手,就即刻冇咁膏啦,推開好快吸收.....

搽完唔會白,好爽身同有少少MATTE既效果添,但而家用都唔會覺得乾,O岩O岩好,但真係如CKM所講,轉季我諗唔係好夠潤啦....

沒有留言 :

發佈留言