2009年6月15日星期一

LOREAL PERFECT SLIM PRO GEL--SHARING

之前減價時用朋友SHARE一人一枝,不過買O個時O岩O岩開O左ST IVES GEL冇耐,所以要用埋先買得黎試...

呢枝同舊版"身形"差好遠,大舊好多又係方型既,個轆都大好多,不過我覺得佢按既時候冇舊版咁痛(但我硬係覺得痛D好有效D...HEHE...)

入面既GEL都係一樣有150ML,不過唔係舊版既半透明青色,而係紫紅色既,都係GEL FORM,不過我覺得佢比較LUP O左少少,按完一定要洗手,唔係會覺得對手有D"痴"住既感覺...
用O左有一星期到,都有DD FIRM到既,但我都係覺得舊既更加WORK,好在我仲有枝舊既未用,呢枝用完應該都唔會再買LU,但會留番個轆....
P.S. 睇電視廣告MANNINGS聽日會做出位價$86.X一枝,有興趣都可以買枝試下...

沒有留言 :

發佈留言