2009年6月30日星期二

FREE GIFT: VC ORGANIC 一SET...同場加映試用TEA TREE CLEANER


HOHOHO...超開心呀...!!!!
今日阿爸終於幫我拎O左佢地返黎啦,有成SET VC ORGANIC...

拆O左個膠袋先...
其實同我想像中佢有既野差唔多,只係個CLEANER唔係我以為既CLEANSING MILK,而係TEA TREE FOAMING CLEANSER....
TOTAL有6件: EYE GEL, SERUM, NIGHT CREAM, DAY CREAM, TONING MIST同FOAMING CLEANSER..
入面既NIGHT CREAM,DAY CREAM同EYE GEL我比O左媽咪啦,因為EYE GEL我仲有枝未開,之前半價買落既,DAY CREAM而家用緊其實幾好,不過我本身用CREAM冇阿媽用得咁快,所以比O左佢用先,NIGHT CREAM呢....有睇我之前既POST都知我用O左幾次已經比O左阿媽LU,因為佢O係我皮膚敏感時唔用得,係好拿,咁我而家皮膚成日都有輕微敏感,都係唔用好D啦...

************同場加映: 試用TEA TREE FOAMING CLEANSER***********

佢有200ML,吱出黎已經係泡黎O架啦,因為佢有TEA TREE OIL成份,而且又係FOAMING,所以都係襯家下夏天,拿拿臨用O左佢先...

D泡都幾綿密,不過唔知係味我第一野用呢,好似有D怪怪地,有少少TEA TREE OIL+膠味咁,等我用多幾次試真D先...
佢過完水都OK,但我覺得SOAP再乾淨D,不過又唔係好乾喎!!!可能呢幾個月用開SOAP,已經習慣O左啦...

沒有留言 :

發佈留言