2009年6月3日星期三

清貨行動: ACTION EIGHT


--KI三重白茶美白GEL MASK 480ML
一向有用開既美白MASK,我鐘意用佢做機,不過有時就咁敷都OK,會保濕D,用機就白D..
--SHISEIDO WHITE LUCENT NECK ESSENCE(SAMPLE)
之前CREDIT CARD PROMO時換O左SET SAMPLES返黎用,不過我只係開O左個NECK ESSENCE試,因為其他我都用過,唔係咁心急想用,呢個雖然叫ESSENCE,但似係CREAM LOTION FORM,都幾潤下,而家天氣唔可以搽得多,唔係有少少LUP,用O左有2個WEEKS到,只係覺得幾滋潤,其他冇咩感覺,好似貨SIZE要成$6XX O架,真係比我都唔會買..
--ST IVES去橙皮紋SLIMMING GEL 200ML
最近新買既GEL,都幾好推又快吸收,不過SLIMMING效果一般,但用完D紋有淺O左D同埋滑O左好多,我用O左2個星期就用完啦,不過我係全身都搽,手臂,腰,HIP同腿,所以用得幾快下...
--ULTRA READY LIP BALM
O個時買一送一時買,見有人講過幾好又唔貴就試下,初初用覺得OK,但唔知點解愈搽愈唔夠潤,圖中見到我2枝都開晒O架,因為一枝擺公司,一枝擺屋企/跟身,其中O係公司O個枝用晒啦,剩底O個枝都唔係有好多...

沒有留言 :

發佈留言