2009年6月21日星期日

ETUDE HOUSE NAIL POLISH--PP903


之前托阿MI幫我去KOREA買既NAIL POLISH,第一次去買唔到,因為OUT OF STOCKS,今次有啦,好開心~~~~~因為本來我係想買CANMAKE O架,但想買既時候佢已經冇O左個COUNTER啦,我又唔想咁無聊專登過海買枝甲油,咁上網睇ETUDE HOUSE時見到呢隻色都幾靚,於是叫阿MI買啦...

佢搽出黎真係同個樽身既色一樣O架,好靚又好易搽,因為實色NAIL POLISH我一向好鐘意,但好多時買番黎既,一係好杰搽出黎好難乾,一係好易搽到一條條,呢個唔會,我搽2層已經OK...
**TIPS: 搽實色既唔好貪方便,搽第一層時搽多D令佢好飽和,諗住唔使再搽多層就OK,但咁樣會好難乾同花晒O架,千祈唔好,寧願薄同均勻咁搽2層好過..

不過我D指甲唔長,其實我想剪短D添O架,因為實色如果唔係有畫花圖案既話,短D比較O岩...
P.S. 下次我會試埋第2枝,我仲有枝都係紫不過偏紅一D既....

沒有留言 :

發佈留言