2009年6月13日星期六

是日收穫: ETUDE HOUSE AGAIN

因為阿MI又出KOREA啦,所以我又好厚面皮咁再搭佢買野,仲幫二家姐買O左2枝ETUDE HOUSE MINERAL BB CREAM添....

今次買既野,全部都係ETUDE HOUSE MOISTFULL LINE,另加2枝NAIL POLISH,粉紫好正!!!!
左起係:
ETUDE HOUSE MOISTFULL LOTION, NAIL POLISH 2枝, MOISTFULL GEL CREAM SET (CREAM 50ML送30ML MASSAGE MASK),個SET我會遲下轉季先開黎用,至於2枝BB CREAM同D SAMPLES我比晒二家姐啦...
買O左咁多野都係用O左百幾蚊咋,十個抵!!!!!

ETUDE HOUSE仲有枝毛毛筆送添,好靚呀!!!

另外,阿MI仲好好人呀,佢送O左SET機上既SAMPLES連袋比我,第時去旅行用O岩晒...
同場加映: ETUDE HOUSE MOISTFULL LOTION

呢枝LOTION我係買黎而家用既,因為本身冇咩野CREAM/LOTION搽,日頭枝防晒DAY CREAM又就用晒,之前用過佢既美白LINE LOTION SAMPLE覺得都OK,而家夏天用幾爽又有D保濕,見佢咁平買番枝...

倒出黎係好水O架,我搽O左上面試,冇唔舒服,同埋都幾快吸收,不過倒出黎個口大O左少少,好易會倒多O左,不過有成150ML冇所謂啦...豪用都得,HHAHAH....呢枝我諗都夠我用幾個月啦...

沒有留言 :

發佈留言