2009年6月28日星期日

清貨行動: ACTION TEN

最近都好勤力清野呀,不過呢排SKINCARE份量搽少O左,冇以前用得咁快,D野就變得襟用O左囉,所以有咁既成績都唔錯O架啦...

由上至下:
彩豐JOSERISTINE FOOT SOAK
--係我愛用既FOOT SOAK之一,真係會KEEP住買,但春夏用多D,佢有香薰成份可以殺菌消炎,一枝可以用到至少20次O架...
LOREAL PERFECT SLIM LIFTING PRO SLIMMING GEL
--新VERION都係想試下個轆大O左係咪會好D,見佢做特價就買黎試下,但隻GEL唔係好得,有D LUP唔係咁好吸收,個轆都仲OK,佢碌既範圍大D,變O左慳D時間,而且冇舊VERION咁痛,但我就鐘意痛D既舊VERION喎,覺得好似有效D,HAHAH...
LOREAL UV PERFECT (SAMPLE)
--有少少紫色,但推開唔覺既,我只係用黎搽頸,有少少LUP...
VC ORGANIC HAND CREAM
--又用完一枝啦,進度好快,我諗同而家成日洗手有關...
ROC HYDRA+ BIO ACTIVE DAY CREAM
--之前抽獎送既,係我覺得目前用過有防晒既DAY CREAM之中最好既,佢連眼皮都搽得,同埋我好敏感O個時用,都完全冇問題,而且有SPF15,覺得幾方便,TEXTURE方面係CREAM FORM,但好好推同快吸收,夏天用都OK,真係唔錯...
BIORE CLEANSING OIL
--一向都用開O架啦,不過呢排新試O左肌美精,都幾好呀,但就難買D,成日斷貨..

沒有留言 :

發佈留言