2009年6月1日星期一

是日購物: 我的美麗日記日本吉野櫻花面膜

近排美麗日記出O左好多新味道,有草莓,複合雜莓同櫻花,我都幾有興趣試,不過上次我就係貪得意去買個朱古力味用,係就真係好香甜,不過用完有D LUP,所以佢再出新味,我都睇下人地D COMMENTS先...
呢隻櫻花味似乎唔錯,見有SIS話佢都OK同埋用完粒粒會平O左喎:P(唔知係咪真係咁神奇),但佢應該係爽身D O岩夏天用,事關我好怕用D LUP既PAPER MASK,尤其係而家HK咁既天氣添....
不過一盒10片我有D擔心萬一唔OK咁嘥晒???!!!!好在小妮肯同我SHARE,我仲留O左片比CKM用添,星期五晚我地有GATHERING呀,好開心!!!!

日本吉野櫻花MASK $58/10片@MANNINGS

佢功效係亮顏,清新,舒緩,O岩倦怠,晦暗肌膚用,不過今日起身我塊面又起敏感呀!!!!!淚ING~~~~真係慘,買O左都唔敢用住呀,過幾日用O左會上黎再講...

沒有留言 :

發佈留言