2009年6月13日星期六

LIPBALM--PASSIONFRUIT VS BEE

之前O係BC-MART ONLINE買野有半價時,我訂O左2罌LIPBALM,一個有防晒我諗住日用,冇既就夜晚用,最近D LIPBALM用晒,於是我開晒黎用...

左邊係PASSIONFRUIT SPF15,右邊係BEEWAX..

打開係咁既.....BEEWAX我早D開,所以已經有少少凹...

ZOOM近D影BEEWAX先,見唔見到佢好似有D沙咁呀,好似係平時D HONEY,雪O左咪會個底係白白地色有D沙咁既,佢就係好似呢個質感啦,係幾潤既,不過有D沙既物體好似怪怪地...

反而PASSIONFRUIT搽出黎係油油地好似VASELINE咁我仲鐘意...

沒有留言 :

發佈留言