2009年5月24日星期日

VC ORGANIC ROSE MARINE COLLAGEN NIGHT CREAM+用後感

大家仲記得嘛,之前MANNINGS做半價時我入O左好多VC ORGANIC PDTS,其中一樣係個NIGHT CREAM按此

呢2日終於用晒手頭上既NIGHT CREAM,可以開佢黎用啦,打開黎睇,佢好似都唔係好杰...

了出黎睇下..........佢都幾易推開,BUT搽上面既TEXTURE係覺得都幾潤,而家天氣唔可以搽得多,不過開冷氣用會幾O岩,佢雖然係ROSE LINE,不過比起佢其他既EYE GEL按此同SERUM按此,我覺得冇咩ROSE味喎...

**************************************************************************
P.S.
佢個TEXTURE其實都幾鐘意O架,潤得黎幾易推,可惜我近排成日皮膚敏感,一敏感起就搽佢勁拿勁紅,咁我諗如果成日都係咁,我咪唔知幾時先用得完...?????...所以我忍痛比O左阿媽囉,其實我用O左幾次咋.....佢又冇咩事喎...>_<....

沒有留言 :

發佈留言