2009年5月3日星期日

清貨行動: ACTION TWO


前兩日先講O左個預告,話咁快我真係清O左2樣啦,分別係..
JOSERISTINE CUCUMBER TONER 200ML
SUKIN FACIAL MOISTURIZER 125ML
本來見CUCUMBER TONER幾好用,想去買過枝1000ML O架,不過我估唔到佢用得咁快,黎唔切去買就用晒,咁冇TONER之下我要開番ROSE TONER啦,不過有成1000ML,即係我未來幾個月都唔使買TONER用LU...
SUKIN都用得幾耐,平時我都有搽埋頸,呢排天氣好乾,我有時搽完過一陣又搽過添,所以用得都幾快,125ML用O左3個幾月,先O個排仲驚佢半年之內用唔晒,而家真係安樂晒...

***************************************************************ACTION THREE預告:
SUKIN ALOE VERA GEL
WATSONS HAND CREAM
MISSHA BB CREAM

沒有留言 :

發佈留言