2009年5月21日星期四

ST IVES CELLULITE SHIELD+用後感


因為枝LOREAL用晒啦(其實仲有枝,不過未開既...HEHE....),所以開枝ST IVES購物按此新野用下先,我係用番LOREAL個轆轆按此再配合呢隻GEL...

叫就係叫GEL CREAM,不過吱出黎係GEL FORM好明顯...
但佢快吸收過LOREAL喎,而且有成200ML只係$69.9. LOREAL得150ML咋,都幾抵用,可惜買既地點唔係咁方便,我O係卓悅買既,不過係沙田O個間,CWB都唔見,如果用晒唔知去邊度買,希望CWB O個幾間卓悅快D入啦...
佢其實同LINE仲有枝BODY LOTION O架,係FOR搽完呢枝GEL之後用,不過我冇買呀....
今晚係第一次用,暫時唔知有冇效喎,過多一排再REPORT啦...
**************************************************************************
P.S.
我已經用晒成枝ST IVES SLIMMING GEL啦,總括黎講我幾鐘意佢個TEXTURE,好爽身快吸收,唔使按好多下,但相對上會用得快D,大約兩星期已經用完1枝,不過佢都好平,1個月份量買2枝都係$130..
佢對於橙皮紋OK,我覺得好過之前用既NIVEA添,真係SMOOTH O左好多同埋有淺到,但FIRMING同SLIMMING就麻麻啦,我已經用完LOREAL個轆先搽佢,都冇咩效果...

沒有留言 :

發佈留言