2009年5月19日星期二

雙妹嘜ROSE HAIR OIL+用後感


上星期買入既HAIR OIL,個PACKING好OLD SCHOOL呀,不過隻味又OK幾香喎,佢好似所有原味既PDTS都係叫ROSE味...

SORRY~~~!!!!影得有D朦,不過都睇得出佢幾令下,就知佢真係純OIL啦...
搽O左2晚,我覺得真係幾滋潤,但因為佢真係好油下,所以D頭髮唔係吸收晒,覺得好似有留D O係表面咁,我習慣夜晚洗頭,等頭髮唔滴水就搽佢,我大約搽1毫子既份量O係髮尾,再等佢自然乾...
到第2朝都幾潤係有層野O係面既感覺,不過摸落又唔會有油喎,我諗下次我會再搽少D試,但佢真係好夠潤,所以明顯髮尾冇之前咁散...
1枝有成160ML,分分鐘可以用成年喎....

沒有留言 :

發佈留言