2009年5月5日星期二

VC ORGANIC ROSE EYE GEL + 用後感

之前我咪半價買O左VC ORGANIC ROSE EYE GEL既,枝GEL既樣請按此,我唔再POST啦,呢幾日我開O左黎用啦...
 
佢吱出黎都好水,同LA VIE O個隻唔同,LA VIE係杰少少既GEL FORM按此,VC就係水D既,同埋佢真係有陣ROSE味,幾香O架,因為係水狀,好易推亦都好快吸收,好O岩春夏用,會係保濕為主,而家我諗住日頭搽佢,夜晚就用番YES TO CARROTS...
半價買就真係幾抵用,原價就貴O左少少啦,不過我都見到佢成日ON SELL,價錢都係$120咁上下,如果呢個價都仲買得過既...

沒有留言 :

發佈留言