2009年5月1日星期五

是日購物: KANEBO COFFRET D'OR 2-WAY REFILL (UPDATE:出街測試)

因為前幾日唯一一盒2-WAY碎鬼O左,所以呢排都一直考慮要買番邊隻用好,不過我只係用黎補妝,又唔想買咁貴..
本來KANEBO COFFRET D'OR 2-WAY我冇諗過,雖然唔係貴,但亦唔算平,REFILL $270+ CASE $75,要$345喎,但我只係用黎補妝,平平地百幾蚊都OK啦..
但呢幾日上網SEARCH COMMENTS,呢隻真係好多SIS話好好用,係咁撥扇噃.....咁網上SIS又講KANEBO旗下任何BRAND都應該裝得入,我又咁O岩有個LAVSHUCA 2-WAY 盒,所以只係買REFILL $270,都OK既,一向2-WAY我都幾襟用,可以用到9個月至1年以上O架...

REFILL $270/10G,SPF22/PA++,無香料...

我買既係最白OC-B,上面真係好O岩色,好耐都冇買過2-WAY係O岩色O架啦...嗚嗚嗚....感動ING....佢同GEL FDT一樣有7隻色..

呢個盒已經好幾年前LU,而家佢既2-WAY盒都唔係咁既樣,不過我鐘意呢個多D...

睇下幾FIT,PERFECT-DO...
佢隻粉真係好幼,上皮膚係超SMOOTH O架...

嗱...求其試下比大家睇先....呢隻手係冇搽野既,見到有條好明顯既青筋嗎??

搽O左一層上去,條青筋係淺O左D O架,而且佢隻粉真係好薄貼,我搽上面毛孔COVER到喎,你知啦,我個鼻毛孔都大O架啦,尤其夏天成日溶粉仲明顯,但搽佢完全OK..
另外印同瘡方面,遮淺印,紅印同細瘡,COVERAGE都唔錯,大約8成到啦,咁2-WAY係遮得好D既,但深既印同好紅同大既瘡,就一定要用CONCEALER啦..
P.S. 佢呢隻新出既粉有SET裝,我O係SOGO見佢買呢盒粉連CASE+GEL FOUNDATION $635,送枝PK-200 LIP STICK,一SET4枝 FAIRCREA SKINCARE同1枝BASE SAMPLES,我就只係買O左REFILL(勁忍到手...HAHAH...但其實係我唔需要買LIQUID FDT同LIP STICK我超唔鐘意用..),不過我個FD就買O左...

***********************************************************************
出街測試REPORT
今朝我搽上面,BASE完CONCEALER+佢,有少少乾喎,但好薄貼,不過COVERAGE就一般,遮毛孔真係SO GOOD...於是我忍唔住加O左少少MINERAL FDT去有印既位,就遮晒啦...
出O左3個幾鐘街,都幾熱幾好太陽,只係NOSE位有少少溶但冇甩喎,印一印就OK,我覺得用佢補妝真係好過就咁上,因為朝早搽完打底用佢,皮膚係好乾淨又冇咩油脂分泌之下,搽佢係乾O左少少,但一出O左街,個妝有少少溶又會有油,只要用TISSUE印一印,再搽佢補妝就好好啦.....
所以我買佢黎補妝真係冇買錯...

沒有留言 :

發佈留言