2009年5月26日星期二

是日購物: 日本炭力防口臭牙膏


近日上網見有人介紹呢隻日本出既牙膏,話去漬非常有效,見只係廿幾蚊就去買枝試下啦,識得我既人都知我係茶精,每日無茶不歡,亦因為咁,我D茶漬其實都幾多,我都冇旨意佢可以WORK到冇晒,但淡到D已經好OK O架啦..
CHARCOAL POWER TOOTHPASTE 小林製藥出既 $28.9/100G @ MANNINGS
P.S. 而家做緊綠點PDTS買2件有85折,呢件係綠點黎O架....

話明叫炭牙膏,梗係特別D啦.....佢係黑色O架,HAHAHHAHA冇錯,大家冇睇錯呀,係咪好搞野呢??????
不過刷牙既時候,佢會慢慢變O左灰色,溂完口唔會有色O係D牙度既,唔使驚!!!!!
隻味就有D似細個用既兒童牙膏,甜甜地又有D薄荷咁,暫時只係用O左一次試,D牙真係白O左D喎,去到少少漬,我會集中用一星期試下先..
**************************************************************************
P.S.
已經用O左有兩星期啦,佢去黃我覺得真係幾好,不過去唔到D茶漬囉,可能我飲茶飲得太多啦,又長期咁飲,冇得救....XDDD
其實佢都OK既,用完D牙白DD,不過由於佢係深灰近黑既色,每次刷完牙,我都要專登去洗乾淨牙刷底,唔係好似D黑色會O係度,有D唔係咁方便囉....

沒有留言 :

發佈留言