2009年5月12日星期二

是日購物: VC GARDEN+VC ORGANIC+BEEWAX @ BC-MART---PARTII


因為前幾日上網訂O左SET VC GARDEN HAND CREAM,PART I @ BC-MART按此 ,開O左覺得好好用呀,質地比較LIGHT快吸收,好O岩夏天用,加上阿媽又好鐘意,所以我又再訂過...
佢登記O左既半價COUPON只可以用一次,所以我用阿媽個名同另一個EMAIL A/C再登記多次,於是又比我拎多張半價COUPON用...YEAH!!!!
今次主要係訂HAND CREAM SET,另外再要多枝VC ORGANIC SERUM(因為佢我30G,驚會好快用晒),但夾埋都唔夠$300 FREE SHIPPING,所以要多枝ROSE EYE GEL,而家用緊覺得都唔錯,幾保濕又爽身,ROSE味好正!!!EYE GEL DETAILS按此...

右邊係今次再買既VC ORGANIC PDTS,上面仲有罌BEEWAX LIP BALM,連埋上次買既PASSIONFRUIT SPF15 LIP BALM,有排用LU....
左邊就係FREE GIFT,同上次送既一樣,只係枝MOISTURIZING CREAM由LAVENDER變O左ALOE VERA GEL..
P.S. 唔好睇我有咁多枝HAND CREAM,比O左D朋友同屋企人之後,我自己連埋上次既仲有10枝到,其中2枝我開O左用O架啦....

沒有留言 :

發佈留言