2009年5月21日星期四

清貨行動: ACTION SIX


HOHOHO....ACTION SIX啦....
--VC GARDEN HAND CREAM 50ML
之前一SET咁買既,因為佢都好爽身好快吸收,擺O係OFFICE用冷氣太勁,又成日洗手,所以用得好快,用O左2個WEEKS咋..
--JAMIESON ALOE VERA GEL 240ML
因為呢排成日敏感,所以我差唔多隔日厚敷,係用得快D O架啦,所以前幾日有85折入O左枝新既..
--THE BODY SHOP HONEY HAIR CONDITIONER 400ML
用O左好似好耐咁,終於用得完啦,其實冬天用佢真係唔錯O架,隻味幾香甜,不過春天用有少少LUP,而家開番冷氣都OK既,用晒之後黎緊會開枝蕁麻CONDITIONER試,不過呢枝得250ML,應該好快用晒..
--GARNIER DAY CREAM SPF15 50ML
我用黎搽頸ONLY,都用得幾快...
--LOREAL PERFECT SLIMMING GEL 150ML
隻GEL其實我覺得一般,不過佢個SELLING POINT係個轆轆,所以用完我都唔會丟住,可以配合其他唔同牌子用都得,黎緊會開ST IVES SLIIMMING GEL..
--IVORY SOAP半舊
仲有半舊我唔開住啦,等用埋THE BODY SHOP VIT E SOAP O個半舊先啦...
***********************************************************************ACTION SEVEN預告:
--THE BODY SHOP VIT E CREAM
--KI WHITE TEA WHITENING MASK
--CANMAKE STRAWBERRY HAIR SPRAY

沒有留言 :

發佈留言